Retourneren en leveringen

Retourneren

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Stuur de Blundstones naar ons terug in hun originele ongedragen staat (wanneer u de schoenen past, doe het dan op tapijt/ schone ondergrond). Passen doe je enkel binnen en enkele minuten. Je houdt de schoenen dus niet de hele dag aan, want dan kunnen wij je retourzending niet accepteren. Je kunt je bestelling terugsturen op voorwaarde dat het artikel/ de artikelen in goede conditie worden geretourneerd. Dit houdt in dat artikelen en de Blundstone doos niet beschadigd, vuil of gedragen zijn. Voldoet je retourzending niet aan bovengenoemde voorwaarden? Dan kunnen wij helaas je retour niet in behandeling nemen en het product niet vergoeden. Zijn de schoenen in goede staat, maar is er niet voldaan aan de rest van de voorwaarden, dan worden er handelingskosten in rekening gebracht.

Hoe retourneer ik een bestelling?

Als je niet tevreden bent met je bestelling en je wil deze terugsturen, zorg er dan voor dat je voldoet aan de retourvoorwaarden. Doe de Blundstone doos met daarin de ongebruikte Blundstone in een verzenddoos en voeg je pakbon toe. Volg onderstaande stappen om jouw bestelling te retourneren: 

1. Bezoek onze retourportaal HIER

2. Vul je postcode en track & trace of bestellingsnummer in

3. Geef aan welk artikel/ artikelen je wil retourneren

4. Geef je retour redenen door en dat je het geld terug wil ontvangen

5. Kies dan je gewenste manier van retourneren. DHL is printloos.

6. Controleer alles en betaal de retourkosten

7. Je ontvangt een QR of een label

 

Zorg ervoor dat alle overige labels die eventueel op de omdoos zitten, eraf worden gehaald of doorgekrast om zo tot een succesvolle retourzending te komen.

Betaal ik mijn retourzending zelf?

 Let op: Verzendkosten voor je retourzending zijn voor eigen rekening. Het retourneren van een pakket is op eigen risico, dus zorg ervoor dat je een bewijs hebt van afgifte.

Hoeveel dagen kun je retourneren

Je hebt 14 dagen vanaf de datum waarop je je bestelling hebt ontvangen om het product of de producten aan ons te retourneren. We garanderen een terugbetaling als het product(en) in perfecte staat wordt geretourneerd, in de originele
verpakking. Dit houdt in dat artikelen en de Blundstone doos niet beschadigd, vuil of gedragen zijn. Stuur je na 14 dagen je order terug, dan krijg je een code met je aankoopbedrag. Je krijgt je geld dus niet terug, omdat je niet aan de retour voorwaarde voldoet.

Altijd een omdoos om de schoenendoos

Plaats de schoenendoos in een verzenddoos, zodat ook de Blundstone doos onbeschadigd blijft. Voldoet uw retourzending niet aan bovengenoemde voorwaarden? Dan kunnen wij helaas uw retour niet in behandeling nemen en het product niet vergoeden.

Retourneren sokken

Zijn de sokken gepast of uit de verpakking gehaald, dan is het niet mogelijk de sokken te retourneren.

Voor op maat gemaakte artikelen

Aangezien deze artikelen speciaal voor jou zijn geborduurd, is het niet mogelijk om op maat gemaakte artikelen te retourneren, dit geldt dus voor alle geborduurde Blundstones.

Incomplete bestelling?

De bestelling wordt incompleet retour gestuurd, dan worden er handelingskosten en kosten voor het missende product in rekening gebracht. Zolen die missen? Bedraagt 10 euro. Handelingskosten bedragen 20 euro.

Kan ik een artikel ruilen?

Helaas bieden we geen ruilingen aan. Als je een nieuw artikel wilt kopen, stuur dan je ongewenste producten naar ons terug voor een terugbetaling en plaats een nieuwe bestelling online op www.blundstone.nl

Verzending

Wanneer wordt je pakket geleverd

Wanneer je voor 16.00 uur besteld, zullen wij je bestelling dezelfde werkdag nog verwerken (met uitzondering van zaterdag/ zondag en feestdagen).
Wij kunnen niet garanderen dat het product de volgende werkdag geleverd wordt. Wij zijn afhankelijk van de vervoerder. Er kan mogelijk vertraging in de levering zitten. Het is van belang dat je bij je bestelling uw e-mailadres en/of telefoonnummer vermeldt voor het geval je het pakket niet in ontvangst kunt nemen.

Bestelling bezorgd, maar niet ontvangen?

Regelmatig wordt door de bezorgdiensten een pakket bij de buren afgeleverd. Staat de levering op bezorgd, maar heb je het pakket niet ontvangen, vraag dan bij je buren of zij een pakket hebben ontvangen. Hebben de buren niets ontvangen, neem contact op met de klantenservice.

Verzendkosten

Nederland

Bestellingen onder de €100.00: €5.95 verzendkosten
Gratis verzending bij bestellingen van meer dan € 100,00 (niet geldig i.c.m. andere acties)

Levering 1-2 dagen

 

België
Bestellingen onder de €100.00: €6.95 verzendkosten
Gratis verzending bij bestellingen van meer dan € 100,00 (niet geldig i.c.m. andere acties)
Levering 1-2 dagen

 

Luxemburg, Duitsland

Bestellingen onder de €150.00: €7.95 verzendkosten
Gratis verzending bij bestellingen van meer dan € 150,00 (niet geldig i.c.m. andere acties)

Levering 2-5 dagen

 

Oostenrijk, Frankrijk

€17,50 verzendkosten

Levering 2-5 dagen

 

Wij leveren buiten bovengenoemde landen geen andere landen aan 

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Als je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen, controleer dan de status van je pakket in de track en trace. Mocht je bestelling een aantal dagen vastzitten in het sorteerproces, neem dan contact op met onze klantenservice. Voor andere vragen kun je altijd bij ons terecht, zodat we de status van je pakket kunnen controleren.

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Je kan jouw bestelling bij iemand anders laten bezorgen. Zorg ervoor dat je bij de factuur gegevens, je eigen gegevens invult. Bij het bezorgadres vul je het adres is van degene waar het bezorgd moet worden.

Wat gebeurt er als de koerier het pakket niet kan bezorgen, omdat ik niet thuis ben?

De bezorgdienst geeft het dan waarschijnlijk af bij een servicepunt. De koerier laat een briefje achter in je brievenbus. Wij hebben geen invloed in de locaties van het servicepunt.

Garantie

Is er sprake van garantie op een product?

Is er binnen 12 maanden iets aan de hand met je artikel, vul dan het garantieformulier in. Vermeld het probleem, je ordernummer en een foto van het probleem. Blundstone Benelux zorgt ervoor dat het vanuit de mail verder wordt opgepakt.
Wij bieden een garantie van 12 maanden op Blundstones. Let op, de garantie vervalt als het product een defect vertoont dat is veroorzaakt door oneigenlijk gebruik, het product is gebruikt op een manier waarvoor het artikel niet is bedoeld of wanneer het product geen en of geen juiste verzorging heeft gehad.

Elastiek kapot?

Is het elastiek na 12 maanden kapot, dan zijn de kosten voor het repareren van het elastiek 25 euro. Voor beide kanten van het elastiek bedragen de kosten 40 euro. Vul het garantieformulier. Vermeld daarin je ordernummer, je klacht en een foto van de klacht. De klacht wordt vanuit de mail in behandeling genomen.

Is het leer uitgedroogd?

Zorg voor goede verzorging van het leer. Wordt leer niet goed verzorgd, dan kan het uitdrogen en dan gaat het uiteindelijk scheuren. Vul het garantieformulier voor een verdere afhandeling van je klacht.

HULP NODIG?

Wij staan voor je klaar!

  • Phone: 0031 85 020 29 99
  • Email: info@blundstone.nl
een retour beginnen