4.6/5
Beoordeeld 4.6/5 gebaseerd op 2641 beoordelingen Ekomi

Retour sturen

Retour procedure

Verkeerde maat of niet de juiste kleur of model? Geen zorgen, stuur de Blundstones naar ons terug in hun originele ongedragen staat (wanneer u de schoenen past, doe het dan op tapijt/ schone ondergrond). Passen doet u enkel binnen en enkele minuten. U houdt de schoenen dus niet de hele dag aan, want dan kunnen wij uw retourzending niet accepteren. U kunt uw bestelling terugsturen op voorwaarde dat het artikel/ de artikelen in goede conditie worden geretourneerd. Dit houdt in dat artikelen en de Blundstone doos niet beschadigd, vuil of gedragen zijn. Plaats de schoenendoos in een verzenddoos, zodat ook de Blundstone doos onbeschadigd blijft. Voldoet uw retourzending niet aan bovengenoemde voorwaarden? Dan kunnen wij helaas uw retour niet in behandeling nemen en het product niet vergoeden. Zijn de schoenen in goede staat, maar is er niet voldaan aan de rest van de voorwaarden, dan worden er handelingskosten in rekening gebracht. Deze bedragen 20 euro. Dit komt voor wanneer de retourzending bijvoorbeeld niet in een om doos wordt teruggestuurd naar Blundstone Benelux. Wanneer u de extra zolen (die u ontvangt bij de classic modellen) niet meer terug stuurt. Dan brengen wij daar kosten voor in rekening. De kosten bedragen 20 euro.

  • Zijn de sokken gepast of uit de verpakking gehaald, dan kunnen de sokken niet worden geretourneerd.

De retourtermijn van 14 dagen, gaat in op het moment dat het pakket bij u is afgeleverd. Voeg altijd de Pakbon toe in de doos van de retourzending!
Wij brengen kosten in rekening voor de retourzending. Dit bedrag is per land verschillend. Dit bedrag betaalt u bij het aanvragen van een retourlabel.  U kunt uw bestelling retour sturen in Nederland met DHL. België wordt gebruik gemaakt van DPD. BPost werkt niet meer samen met DHL. U kunt dus niet uw pakket bij BPost afleveren. Via het retour portaal, moet je een retour label downloaden en uitprinten. Plak het retour label op de doos van uw retour.

De bezorgdienst PostNL is niet mogelijk voor het retour sturen van je artikelen.

RUILEN

Ruilen via onze webshop is niet mogelijk. Wenst u een andere maat of model te bestellen?
Ga naar onze webshop en maak een nieuwe bestelling aan. Uw eerdere aankoop kunt u retourneren.

Hoe kan ik de producten retour sturen?

Klik op onderstaande groene button en meld je retour bestelling aan.

Voeg de pakbon toe “los” in de doos met uw naam en bestelnummer. Zodat wij weten van wie de retourzending afkomstig is.

Verwerking van uw retour

Vanaf het moment dat u uw bestelling inlevert bij een DHL Parcel shop en DPD parcelshop, kan het enkele dagen duren voordat wij uw geretourneerde product(en) hebben ontvangen in ons distributiecentrum.

Iedere ontvangen bestelling wordt door ons gecontroleerd. Is uw retour onbeschadigd en binnen de termijn van 14 dagen geretourneerd, dan ontvangt u een creditnota en wordt het bedrag op uw rekening teruggestort. Het orderbedrag wordt terugbetaald via ons betaalsysteem Mollie.

Afhankelijk van uw betaalmethode kan het enkele dagen duren voordat het aankoopbedrag weer op uw rekening staat.